- Drepturile si obligatiile clientilor finali.
- Preturile si tipurile de tarife practicate.
- Modalităţile de măsurare, facturare, conţinutul facturii şi mijloacele de plată.
- Principalele clauze ale contractului de furnizare.
- Principalele conditii generale de contractare, inclusiv durata contractului, conditiile de reînnoire si renuntare la servicii, denuntarea unilaterala a contractului.
- Procedura, etapele şi documentele necesare procesului de soluţionare a plângerilor clienţilor finali
- Procedura, etapele si documentele necesare procesului de schimbare a furnizorului;
- Procedura, etapele şi documentele necesare procesului de soluţionare/mediere a neînţelegerilor precontractuale;
- Procedura, etapele si documentele necesare procesului de solutionare a disputelor contractuale;
- Principalele acte normative care reglementează domeniul energiei electrice şi al gazelor naturale, relevante pentru clienţii finali;
- Alte informaţii de interes pentru clienţii finali, inclusiv cele privind eficienţa energetică prevăzute la art. 11 alin. (5) lit. d) pct. (ii) şi (iii) şi lit. f) din Legea privind eficienţa energetică nr. 121/2014.
Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului ( OPC ) Suceava
Adresa: B-dul G. Enescu nr. 2, bl. 7, parter,
Suceava, cod 720196
Tel.: 0230/530.876
Fax: 0230/523.111
Email: reclamatii.suceava@opc.ro